Szanowni Klienci,
W
związku z ogłoszonym przez rząd stanem epidemii informuję, że
Częstochowskie Centrum Świadczeń jest zamknięte dla klientów do
odwołania.
W związku z powyższym przedstawiamy dodatkowe
sposoby kontaktu z nami oraz możliwości składania wniosków i
dokumentów.
Wnioski oraz inne dokumenty można wysyłać do Częstochowskiego Centrum Świadczeń przez Internet za pośrednictwem:
Warunkiem korzystania z elektronicznych narzędzi urzędowych jest posiadanie Profilu Zaufanego albo Podpisu kwalifikowanego.
Wnioski wysyłane przez e-mail nie są akceptowalne.
Jeżeli nie posiadasz jeszcze Profilu Zaufanego, można go łatwo uzyskać.
Profil Zaufany to bezpłatne narzędzie, dzięki któremu można załatwiać sprawy urzędowe przez Internet w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu. Za jego pomocą możesz łatwo, szybko i bezpiecznie wysyłać oraz sprawdzać dokumenty w różnych serwisach urzędowych, np. wysłać wniosek o „becikowe” przez portal Emp@tia lub wysłać do urzędu dowolne pismo przez platformę ePUAP
Jak uzyskać profil zaufany?
Załóż
i potwierdź Profil Zaufany on-line
za pośrednictwem
bankowości elektronicznej w:
Alior
Bank, Envelo, ING Bank Śląski, Inteligo, mBank, Millennium Bank,
Pekao S.A., PKO BP, Santander Bank Polska, T-Mobile Usługi Bankowe.
Więcej informacji na temat składania elektronicznych wniosków oraz dokumentów niezbędnych do przyznania świadczenia dostępnych jest na naszej stronie w Zakładce Załatw sprawę on-line
Do odwołania została wyłączona funkcja umawiania wizyt przez Internet.
2. Można wysłać wniosek pocztą.
Wnioski i dokumenty można również wysłać do nas przesyłką pocztową, a także poprzez firmy kurierskie na adres: Częstochowskie Centrum Świadczeń, ul. Jana III Sobieskiego 15, 42-217 Częstochowa.
3. Można wrzucić dokumenty do skrzynki korespondencyjnej.
Istnieje także możliwość składania dokumentów poprzez wrzucenie ich do specjalnie przygotowanej w tym celu skrzynki korespondencyjnej. Skrzynka znajduje się na parterze budynku za pierwszym wejściem do Częstochowskiego Centrum Świadczeń. Do budynku można wejść pojedynczo głównym wejściem, po minięciu pierwszych drzwi, przed którymi znajduje się domofon, którego należy użyć, aby wejść budynku. Do skrzynki należy wrzucać tylko i wyłącznie kompletnie wypełnione wnioski i dokumenty. Pamiętaj! Twoje dane osobowe nadal podlegają ochronie. Skrzynki opróżniane są kilka razy dziennie, objęte są również monitoringiem wizyjnym.
4. Można zadzwonić.
Jeśli masz pytania, nie wiesz jak wypełnić wniosek, nie wesz jak złożyć wniosek przez Internet, jakie dokumenty masz dołączyć do wniosku? Zadzwoń do nas pod numer telefonu 34 341 17 61.
Wszystkie druki dostępne są na naszej stronie w zakładkach dotyczących świadczeń oraz w zakładce Druki do pobrania
Pracownicy Częstochowskiego Centrum Świadczeń pomimo zamknięcia budynku dla Klientów będą na stanowiskach pracy, aby zapewnić Państwu terminową wypłatę należnych świadczeń.
Mam nadzieję, że podjęte działania spotkają się z Państwa wyrozumiałością dla zaistniałej sytuacji, w której się znaleźliśmy.
Anna Nabiałczyk 1 kwietnia, 2020
Posted In: Aktualności, Bez kategorii