Logo miasta częstochowy

Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem, który został zamieszczony na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczący wypłaty dodatku osłonowegoPoradnik

Wnioski o dodatek osłonowy można składać osobiście w siedzibie Częstochowskiego Centrum Świadczeń przy ul. Sobieskiego 15 w godzinach przyjęć interesantów: poniedziałek, środa, czwartek 7:30 -15:30 , wtorek 7:30 -16:00 , piątek- 7:30 -15:00.

Formularz wniosku jest bardzo prosty do wypełnienia i nie są wymagane żadne dokumenty do dołączenia do wniosku. We wniosku należy uzupełnić dane osoby ubiegającej się o dodatek osłonowy, dane członków rodziny oraz numer rachunku bankowego na który należy przekazać świadczenie. To osoba wnioskująca zna skład swojej rodziny i numer konta bankowego. Uzupełnienie tych danych nie wymaga osobistego kontaktu z pracownikiem Centrum. Zachęcamy do ograniczenia bezpośredniego kontaktu z pracownikami Centrum i składania wniosków:

– umieszczając wnioski w skrzynce podawczej przy ul. Jana III Sobieskiego 15 w godzinach pracy urzędu,

– za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Częstochowskie Centrum Świadczeń, ul. Jana III Sobieskiego 15, 42-217 Częstochowa,

– drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP: /ccs/SkrytkaESP https://epuap.gov.pl/ .

Formularze wniosków o wypłatę dodatku osłonowego znajdują na stronie Centrum w zakładce Druki i wzory do pobrania.

Prosimy o zapoznanie się również ze wskazówkami jak wypełnić Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego Wskazówki

Przypominamy, że wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać najpóźniej do dnia 31 października 2022r.!!!

11 lutego, 2022

Posted In: Aktualności