OGRANICZENIA W BEZPOŚREDNIEJ OBSŁUDZE KLIENTA W CZĘSTOCHOWSKIM CENTRUM ŚWIADCZEŃ
Szanowni Państwo,
W związku z działaniami profilaktycznymi związanymi z zapobieganiem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 uprzejmie informuję, że Częstochowskie Centrum Świadczeń do odwołania prowadzi ograniczoną bezpośrednią obsługę klienta. W pilnych sprawach, wymagających Państwa osobistego kontaktu, jest możliwa obsługa w siedzibie Centrum, po wcześniejszej, telefonicznej rezerwacji wizyty, na konkretny dzień i godzinę. Obsługa klienta w tych sprawach odbywać się będzie w reżimie sanitarnym celem zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników.
W dalszym ciągu istnieje możliwość załatwiania spraw za pośrednictwem usług, które są dostępne na stronie internetowej Częstochowskiego Centrum Świadczeń w zakładce Załatw sprawę on-line. Za pośrednictwem strony internetowej ccs.czestochowa.pl można pobrać druki wniosków, uzyskać informacje o sposobie ich wypełnienia oraz pozyskać inne niezbędne informacje.
Do dyspozycji interesantów pozostają również: telefon kontaktowy – 34 341-17-61, skrzynka email – sekretariat@ccs.czestochowa.pl, Skrytka ePUAP: /ccs/SkrytkaESP . Informuję, że skany wniosków oraz dokumentów nie mają mocy oryginałów. W celu złożenia kopii dokumentów (skanów, zdjęć) prosimy o korzystanie z systemu Emp@tia. Więcej szczegółów znajduje się w zakładce Załatw sprawę on-line.
Mam nadzieję, że podjęte działania spotkają się z Państwa wyrozumiałością z uwagi na zaistniałą sytuację, w której się znaleźliśmy.
Z wyrazami szacunku
Dyrektor Częstochowskiego Centrum Świadczeń
Lidia Czuma – Imiołczyk