Częstochowskie Centrum Świadczeń informuje, iż od miesiąca kwietnia 2020 r. zaprzestaje wysyłania powiadomień e-mail o wygenerowaniu i zleceniu przesłania przelewu świadczenia na rachunek bankowy.
Powyższe jest podyktowane względami technicznymi wynikającymi z faktu obsługi przelewu świadczeń (i przez to wielu wiadomości e-mail) dla kilkudziesięciu tysięcy częstochowskich świadczeniobiorców każdego miesiąca, skumulowanego na konkretnie wybrane dni i godziny. Systemy pocztowe obsługujące Państwa konta pocztowe zaczęły traktować nasze powiadomienia jako wiadomości SPAM i sukcesywnie blokować ich dostarczanie.
Z uwagi na to, że powiadomienia o:
–
przyjęciu wniosku do naszego systemu informatycznego systemu obiegu
dokumentów (który np. został złożony w systemie bankowym lub
systemie Emp@tia, ale został przekazany
i zarejestrowany w naszym systemie obiegu dokumentów),
–
odrzuceniu przyjęcia przelewu przez bank, który prowadził/prowadzi
Państwa rachunek bankowy,
– przesłaniu informacji o przyznaniu
świadczenia wychowawczego lub Dobry Start,
są priorytetowe lub
obowiązek ich wysłania wynika wprost z przepisów prawa, zmuszeni
jesteśmy do zrezygnowania z wysyłania informacji o wygenerowaniu i
zleceniu przesłania przelewu świadczenia na rachunek bankowy.
Za wszelkie niedogodności z tego wynikające serdecznie przepraszamy.
Anna Nabiałczyk 2 kwietnia, 2020
Posted In: Aktualności, Bez kategorii